اسپاگتی بلونز | طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده

اسپاگتی یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی بوده که با ذائقه ایرانیان یکسان است. اسپاگتی با گوشت چرخ کرده در واقع همان پاستا بلونز است که در اکثر رستوران های ایتالیایی دیده اید و امتحان کرده اید. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده را ارائه کنیم تا شما عزیزان بتوانید در خانه یا در رستوران های خود تهیه کنید و از خوردن آن نهایت لذت را تجربه کنید.

طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده

 

قدم نخست در طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده

در قدم اول طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده، لازم است بدانید زمان پخت این غذا 45 دقیقه و زمان آماده سازی 10  الی 15 دقیقه طول می کشد. به اعتقاد بارنج، رمز و راز خوشمزه شدن اسپاگتی استفاده از گوشت تازه و سرخ کردن صحیح آن است. گوشت نقش ویژه ای در این مدل اسپاگتی داشته و بدون آن طعم و مزه هیجان انگیزی نخواهد داشت. در نتیجه در مرحله اول برای اینکه گوشت را به خوبی بپزید باید از یک ماهیتابه چدنی استفاده کنید. ماهیتابه را روی شعله زیاد گذاشته و اجازه دهید گوشت در چربی خود بپزد.

 

اسپاگتی  بلونز را می توانید با پنه یا فوتوچینی درست کنید و هیچ محدودیتی برای نوع ماکارونی وجود ندارد. اما پنه به دلیل اینکه مرسوم ترین غذا در ایتالیا بوده و به طور معمول در هر رستورانی با پنه تهیه می شود؛ پیشنهاد ما این است که شما هم از پنه استفاده کنید. یکی از مهمترین دلایلی که از پنه استفاده می شود این است که داخل آن فضای خالی داشته و مواد را سریع تر جذب می کند. بنابراین در حین خوردن اسپاگتی بلونز طعم بسیار لذیذی را احساس خواهید کرد.

پاستا بلونز با گوشت چرخ کرده

مواد لازم برای تهیه اسپاگتی بلونز

نمک: یک قاشق چایخوری

کره: یک قاشق چایخوری

پیاز رنده شده: 1/2 فنجان

هویج رنده شده: 1/2 فنجان

گوشت چرخ کرده: نیم کیلو گرم

سیر رنده شده: 6 حبه یا به مقدار لازم

شیر: دو فنجان

آویشن: یک قاشق چایخوری

پنه یا فتوچینی: یک بسته کوچک (یا به مقدار لازم)

آب گوجه فرنگی و یا گوجه فرنگی خرد شده: 1/5 فنجان

پنیر پارمزان: برای تزیین اسپاگتی

جعفری: برای طعم دهی بهتر و تزیین روی اسپاگتی

ریحان: برای طعم دهی بهتر و تزیین روی اسپاگتی

 

روش پخت اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده

برای تهیه اسپاگتی بلونز ماهیتابه یا قابلمه ای که انتخب کرده اید را روی حرارت قرار دهید و کره را داخل آن بریزید. پیازها را اضافه کرده و اجازه دهید سرخ شوند. بعد از اینکه پیازها سرخ شدند، هویج را به همراه کمی نمک به آن اضافه کنید.

تعداد سیرهایی که انتخاب کرده اید را رنده کنید و بعد به مخلوط پیاز و هویج اضافه کنید. در مرحله بعد گوشت چرخ کرده و آویشن را به مواد اضافه کنید و مواد اسپاگتی بلونز را کاملا سرخ کنید. بعد از 10 دقیقه به آن سر بزنید و اگر گوشت تغییر رنگ داده بود، دو فنجان شیر را به آن اضافه کنید. سپس زیر گاز را کم کنید تا 20 - 30 دقیقه مواد اسپاگتی، درون شیر پخته شوند.

در مرحله بعدی طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی خرد شده را به مواد گوشت اضافه کنید و اجازه دهید تا سس به جوش بیاید. بعد حرارت شعله گاز را کم کنید و اجازه دهید سس به غلظت مناسب برسد.

اسپاگتی بلونز

 

پنه یا فوتوچینی را درون آب در حال جوش بریزید؛ و بعد آنها را آبکش کنید. بعد مقداری از پنه را داخل بشقاب ریخته و مواد گوشت و سسی که آماده کرده اید را به آن اضافه کنید. برای تزئین اسپاگتی بلونز می توانید از پنیر پارمزان، برگ ریحان یا جعفری استفاده کنید. امیدواریم از طرز تهیه اسپاگتی بلونز با گوشت چرخ کرده لذت برده باشید و طعم این غذای ایتالیایی اصل و خوشمزه برایتان به یادماندنی باشد. لازم به تذکر است که این غذا شباهت زیادی با ماکارانی داشته و فقط در مرحله هویج و شیر با هم تفاوت دارند.


برگرباز ، با ما بهترین باشید. اسپاگتی ,گوشت ,بلونز ,کرده ,تهیه ,مواد ,اسپاگتی بلونز ,تهیه اسپاگتی ,اضافه کنید ,اجازه دهید ,قاشق چایخوری ,تهیه اسپاگتی بلونز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیروان ولایت شهرستان جهرم خرید و فروش وام project سایتی برای همه قشنگ ترین وبلاگ فروشگاه ارزان98 موفق باش آرین وب ایرانیان آپشن خودرو | دنیای آپشن